Eiropas Patērētāju
informēšanas centrs

2019.gada 30.septembrī Slovēnijas Civilās aviācijas aģentūra aviokampānijai Adria Airways atņēma darbības licenci, kā rezultātā aviokompānija, kura jau ilgu laiku ir saskārusies ar finansiālām grūtībām – vairs neturpina savu darbību un ir atcēlusi visus lidojumus. Gadījumā, ja Adria Airways bankrots ir skāris arī Jūs, lasiet tālāk, ko darīt šādā situācijā!

Informējam, ka pasažieriem, kuri ir cietuši dēļ aviokompānijas Adria Airways bankrota, līdz 2020.gada 3.janvārim ir jāiesniedz rakstiska prasība Slovēnijas Kranj tiesā, slovēņu valodā un jānosūta pa pastu vai jānogādā personīgi šādā adresē Republika Slovenija, Okrožno sodišče v Kranju, Gospodarski oddelek, Stečajna pisarna, Zoisova 2, 4000 Kranj, Slovenija. Informējam, ka konkrētajā gadījumā netiks pieņemtas prasības, kuras tiks nosūtītas ar e-pasta starpniecību.

Par prasības iesniegšanu patērētājiem nav jāmaksā, taču tā kā tā ir jānosūta pa pastu un slovēņu valodā, papildus izmaksas var sastādīt tulkošanas un pasta izdevumi.

Gadījumā, ja patērētājs bija rezervējis lidojumu Adria Airways, bet bankrota dēļ tas tika atcelts un patērētājs ir veicis apmaksu ar kredītkarti, aicinām sazināties ar kredītkartes izsniedzēja banku un iesniegt atmaksas pieprasījumu.

Sūdzību forma
consumer affairs logo
ptac logo

Prātīgais patērētājs