Eiropas Patērētāju
informēšanas centrs

Saturs

Jautājums

Ierodoties lidostā Vācijā, uzzināju, ka mans reiss uz Rīgu ir atcelts. Kādas ir manas tiesības un ko es varu prasīt no aviokompānijas ?

Atbilde

Pirmkārt, Tu vari izvēlēties saņemt naudas atlīdzinājumu par iegādāto biļeti vai arī pārreģistrāciju uz citu reisu. Tāpat, samērīgā attiecībā ar gaidīšanas laiku, aviokompānijai ir jānodrošina bezmaksas ēdināšana un atspirdzinājumi, iespēja komunicēt, kā arī, ja jaunā reisa izlidošana ir vismaz dienu pēc atceltā reisa izlidošanas – viesnīca un transports līdz viesnīcai.

Pasažierim ir tiesības saņemt arī naudas kompensāciju, bet tikai gadījumā, ja reisa atcelšanai nav bijuši par pamatu ārkārtas apstākļi. Kompensācijas apmēri:

EUR 250, ja lidojuma attālums ir 1500 km vai mazāk;

EUR 400, ja lidojuma attālums ir 1500 līdz 3500 km;

EUR 600, ja lidojuma attālums pārsniedz 3500 km.

 

Sūdzību forma
consumer affairs logo
ptac logo

Prātīgais patērētājs