Eiropas Patērētāju
informēšanas centrs

Saturs

Jautājums

Apmēram pirms mēneša Vācijas interneta veikalā pasūtīju mobilo telefonu un tūlīt arī veicu naudas apmaksu. Ir pagājuši jau divi mēneši, bet preci joprojām neesmu saņēmis. Kā man rīkoties šajā situācijā ?

Atbilde

Ja vien tirgotājs interneta vietnē nav norādījis citu piegādes laiku, tirgotājam ir jāpiegādā preces, nododot tās patērētāja fiziskā valdījumā, ne vēlāk kā 30 dienas pēc līguma noslēgšanas.

Ja prece nav piegādāta 30 dienu termiņā, patērētājam jāvienojas ar tirgotāju par piegādes termiņa pagarināšanu. Ja tirgotājs nav veicis piegādi arī līdz termiņa pagarinājuma beigām, patērētājam ir tiesības lauzt līgumu.

Vairāk informācija par preces piegādi pieeja šajā mājas lapas sadaļā:

http://www.ecclatvia.lv/index.php/lv/fakti-a-padomi/e-pirkumi?start=5

Ja interneta veikals preci nav piegādājis noteiktajos termiņos, kā arī nav atgriezis naudu par nepiegādāto preci, sākotnēji nosūti rakstisku sūdzību pārdevējam. Ja pēc sūdzības nosūtīšanu, problēmu joprojām neizdodas atrisināt, Tev ir iespējas iesniegt sūdzību ECC Latvia. 

Informācija par sūdzības iesniegšanu ECC Latvia, pieejama šajā mājas lapas sadaļā:

http://www.ecclatvia.lv/index.php/lv/component/content/article/48

 

Sūdzību forma
consumer affairs logo
ptac logo

Prātīgais patērētājs