Eiropas Patērētāju
informēšanas centrs

Saturs

 

Jautājums

Pēdējā laikā es diezgan bieži internetā iegādājos dažādus apģērbus, līdz šim man problēmas nav bijušas, tomēr es vēlējos zināt, kā es tieku pasargāta, ja man pienākusī pasūtītā prece nav tāda, kādu es to biju gaidījusi?

Atbilde

Atšķirībā no preces iegādes klātienē, kad patērētājam tirdzniecības vietā ir iespēja apģērbu piemērīt, veicot pirkumu internetā, patērētājam šādas iespējas nav, līdz ar ko Eiropas Savienības normatīvie akti paredz, ka, pēc preces saņemšanas, patērētājam ir tiesības izmantot atteikuma tiesības.

Atteikuma tiesības ir patērētāja tiesības noteiktā termiņā vienpusēji atkāpties no līguma, nesniedzot nekādu pamatojumu. Piemēram,  patērētājs ir tiesīgs nosūtīt preci atpakaļ gadījumos, ja tā viņam nepatīk dažādu personisku iemeslu dēļ – krāsa, izmērs utt. 

Pirkumiem, kas veikti pēc 2014.gada 13.jūnija tiek piemērots 14 dienu atteikuma periods, kas ir vienots visās Eiropas Savienības dalībvalstīs.

Vairāk informācija par atteikuma tiesību izmantošanu pieejama šajā mājas lapas sadaļā.

 

Sūdzību forma
consumer affairs logo
ptac logo

Prātīgais patērētājs