Eiropas Patērētāju
informēšanas centrs
Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

Sūdzību Eiropas Patērētāju informēšanas centram iespējams iesniegt sūtot e-pastu uz Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

Lai Eiropas Patērētāju informēšanas centrs Latvijā pēc iespējas ātrāk un efektīvāk varētu izskatīt Jūsu sūdzību, iesniegumā, kas adresēts Eiropas Patērētāju informēšanas centram, nepieciešams norādīt:

  1. Jūsu vārds un uzvārds;
  2. Jūsu dzīvesvietas adrese;
  3. Jūsu tālruņa numurs;
  4. Jūsu e-pasta adrese;
  5. Pārdevēja / pakalpojumu sniedzēja nosaukums;
  6. Pārdevēja / pakalpojumu sniedzēja valsts un adrese;
  7. Pārdevēja / pakalpojumu sniedzēja tīmekļa vietne (mājaslapa);
  8. Līguma noslēgšanas datums;
  9. Produkta / pakalpojuma piegādes datums;
  10. Līguma veids (e-komercija, telefons, uz vietas, izsoles vai cits);
  11. Preces / pakalpojuma cena;
  12. Maksājuma veids (bankas pārskaitījums, skaidra nauda, kredītkarte utt.);
  13. Datums, kad Jūs sazinājāties ar pārdevēju / pakalpojumu sniedzēju par radušos problēmu;
  14. Problēmas brīvs apraksts;
  15. Vēlamais problēmas risinājums;
  16. Sūdzībai pievieno dokumentu kopijas saistībā ar radušos problēmu.

Ja Jūs nezināt un nevarat sniegt informāciju, par kādu no iepriekš minētajiem punktiem, izlaidiet to.

Ja sūdzība ir pareiza, 10 minūšu laikā Jūs saņemsiet automātisku paziņojumu par Jūsu sūdzības iesniegšanu.

Veiksmes stāsts
sdf
Nekvalitatīvs viesnīcas serviss
ES brīvais tirgus sniedz iespējas piekļūt milzīgam preču un pakalpojumu klāstam, kā arī...
Lasīt tālāk...
ECC Latvia KONKURSS!
sdf
Konkurss!
Ik mēnesi 3 prātīgākajiem patērētājiem, kas būs guvuši testā “ĀTRIE KREDĪTI” vislabākos rezultātus, tiks pasniegtas pārsteiguma balvas...
Lasīt tālāk...
LV 980x200
Sūdzību forma
consumer affairs logo
ptac logo

Prātīgais patērētājs