Eiropas Patērētāju
informēšanas centrs

Eiropas Patērētāju informēšanas centrs (ECC Latvia) ir saņēmis informāciju no Eiropas Patērētāju centra Vācijā (ECC Germany) par Vācijas aviokompānijas Germania bankrotu.
2019.gada 4.februārī aviokompānija Germania iesniedza pieteikumu bankrota procesa uzsākšanai Berlīnes-Šarlotenburgas rajona tiesā: https://www.berlin.de/gerichte/amtsgericht-charlottenburg/
Saskaņā ar aviokompānijas Germania teikto, komplekso ceļojumu pasažieriem ir jāsazinās ar savu tūrisma aģentūru, lai tā palīdzētu nodrošināt citu transportu.


Pasažieri, kas ir rezervējuši savus lidojumus tieši no aviokompānijas Germania (piemēram, tās oficiālās mājaslapas), dotajā gadījumā būs spiesti paši segt izmaksas, kas saistītas ar lidojuma atcelšanu, aizkavēšanos vai bagāžas nozaudēšanu, tā kā pati Germania vairs nevar kompensēt minēto.
Brīdī, kad tiks uzsākts bankrota process, pasažieri varēs iesniegt savus prasījumus nozīmētajam likvidatoram. Sākotnējais likvidators ir Rüdiger Wienberg. https://www.hww.eu/germania/

Kas jāzina cietušajiem patērētājiem:

  • Aviokompānijas Eurowings, easyJet, Condor un TUIfly piedāvā īpašus nosacījumus Germania pasažieriem, kurus ir skāris aviokompānijas bankrots.
  • Pašlaik aviokompānijas Germania maksātnespējas procesa norise vēl nav zināma, tomēr patērētājiem ir jāsaprot, ka atgūt naudas līdzekļus no Germania būs sarežģīti.
  • Aviokompānija Germania nevar nodrošināt citu transportu pasažieriem, kuri ir rezervējuši lidojumus tieši no Germania (piemēram, tās oficiālās mājaslapas).
  • Ja lidojums tika rezervēts caur starpnieku, piemēram, tiešsaistes rezervēšanas portālā vai ceļojumu birojā, patērētāja prasījumam ir jābūt vērstam pret aviokompāniju Germania. Šādā gadījumā starpnieks nav atbildīgs par prasījumu, tomēr patērētājiem vajadzētu sazināties ar starpnieku, jo tas var atmaksāt biļetes cenu, ja tā vēl nav nodota aviosabiedrībai.
  • Pasažieri, kas ir rezervējuši komplekso ceļojumu, piemēram, lidojumu un viesnīcu, var iesniegt savus prasījumus tūrisma aģentūrai. Tūrisma aģentūrai būtu jānodrošina cits transports.
  • Pasažieriem, kas ir samaksājuši par biļeti ar kredītkarti, jāpārbauda savas kredītkartes noteikumi par iespējamu aizsardzību maksātnespējas gadījumā.

 

Papildu informācija:

Santa Zarāne
Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļa
Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt., 67388622

Veiksmes stāsts
sdf
Nekvalitatīvs viesnīcas serviss
ES brīvais tirgus sniedz iespējas piekļūt milzīgam preču un pakalpojumu klāstam, kā arī...
Lasīt tālāk...
ECC Latvia KONKURSS!
sdf
Konkurss!
Ik mēnesi 3 prātīgākajiem patērētājiem, kas būs guvuši testā “ĀTRIE KREDĪTI” vislabākos rezultātus, tiks pasniegtas pārsteiguma balvas...
Lasīt tālāk...
LV 980x200
Sūdzību forma
consumer affairs logo
ptac logo

Prātīgais patērētājs