Eiropas Patērētāju
informēšanas centrs

summitEiropas Patērētāju Samita 2010 ietvaros Eiropas Komisija ir izstrādājusi aptauju, lai uzzinātu  patērētāju viedokli par dažādiem šobrīd aktuāliem un samita laikā diskutējamiem jautājumiem.

 

viesnica Domājams, ka ikvienam, kas patstāvīgi vai, izmantojot tūrisma aģentūras pakalpojumus, kaut  reizi mūžā ir rezervējis viesnīcu kādā citā pasaules valstī, ir gadījies apjukt ne tikai lielā piedāvājuma dēļ, bet arī mēģinot saprast, ko tad īsti nozīmē zvaigznīšu skaits, kas piešķirts viesnīcai un kādas kvalitātes pakalpojumu patērētājs var sagaidīt. Vai 3* viesnīca Dānijā nozīmē to pašu, ko 3* viesnīca Maltā?

eiropas_dienaDinamisks. Daudzveidīgs. Vienots. Tēlains. Tāds ir Eiropas gars, ko atspoguļo 10 plakāti, kas veidoti par godu Eiropas dienai, 2010. gada 9. maijam.

ECC_Net_logoKā vēsta Eiropas Komisijas šodien publicētais ziņojums par ECC-Net pieciem darbības gadiem, laikposmā no 2005. līdz 2009. gadam Eiropas Patērētāju centru tīklā (ECC-Net) izskatīti gandrīz 270 000 jautājumu no ES patērētājiem, kuri bija vērsušies pēc palīdzības vai padoma par pārrobežu iepirkšanos. Gadā izskatīto jautājumu skaits pastāvīgi pieaudzis no aptuveni 43 000 jautājumiem 2005. gadā līdz vairāk nekā 60 000 jautājumiem 2009. gadā. Mierīgā ceļā atrisinātu sūdzību par tirgotājiem (izmaksu atlīdzināšana un kompensācija patērētājiem) gada vērtība 2008. gadā sasniedza 3,5 miljonus eiro.

Sūdzību forma
consumer affairs logo
ptac logo

Prātīgais patērētājs